Hoe vriendelijk én doelgericht spreken we met patiënten aan de telefoon?
Accreditering toegestaan: erkenningsnummer 22000921, 20 AE in DG 2
Doelgroep: tandartsen, tandartsassistenten, stagiairs, mondhygiënisten
Inschrijven mogelijk tot en met 27 maart.
Ticket aan ledentarief is pas beschikbaar na betaling lidgeld 2022.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Ticket | Prijs |
---|---|
Mondhygiënist van VBT lid | € 50,00 |
Mondhygiënist van niet lid | € 100,00 |
Niet leden | € 100,00 |
Tandartsassistent van VBT lid | € 50,00 |
Tandartsassistent van niet lid | € 100,00 |
Hoe vriendelijk én doelgericht spreken we met patiënten aan de telefoon?
Een klacht, een ik-gebruik-veel-woorden patiënt, een gezinsafspraak, een nieuwe patiënt… allemaal vragen ze een andere aanpak, een andere manier van communiceren. Hoe doet u dat op een bondige én patiëntgerichte manier? Zodat de patiënt het antwoord heeft dat hij of zij zoekt én u uw tijd in de hand hebt.
Efficiënt, professioneel en toch patiëntgericht, passend bij de stijl van uw eigen praktijk. Tijdens deze training ervaart u als deelnemer eerst zelf het effect van deze aanpak. Daarna ziet u een voorbeeld en tenslotte oefent u zelf met deze manier van werken.
We werken tijdens het trainen met hand-outs, protocollen en filmpjes. We nodigen u uit om met eigen voorbeelden te komen. Dat maakt de training nog tastbaarder.
Wilt u ook weten hoe u met specifiek taalgebruik uw gesprekspartner positief kan beïnvloeden? Wilt u een professionelere of efficiëntere aanpak van je afspraken en telefoongesprekken? Dan is deze training voor jou!