Zoeken
Word lid Zoeken

Over Training: Patiëntgericht communiceren aan de telefoon

Hoe vriendelijk én doelgericht spreken we met patiënten aan de telefoon?

Accreditering toegestaan: erkenningsnummer 22000921, 20 AE in DG 2
Doelgroep: tandartsen, tandartsassistenten, stagiairs, mondhygiënisten

Inschrijven mogelijk tot en met 27 maart.
Ticket aan ledentarief is pas beschikbaar na betaling lidgeld 2022.

Hoe vriendelijk én doelgericht spreken we met patiënten aan de telefoon?

Een klacht, een ik-gebruik-veel-woorden patiënt, een gezinsafspraak, een nieuwe patiënt… allemaal vragen ze een andere aanpak, een andere manier van communiceren. Hoe doet u dat op een bondige én patiëntgerichte manier? Zodat de patiënt het antwoord heeft dat hij of zij zoekt én u uw tijd in de hand hebt.

Efficiënt, professioneel en toch patiëntgericht, passend bij de stijl van uw eigen praktijk. Tijdens deze training ervaart u als deelnemer eerst zelf het effect van deze aanpak. Daarna ziet u een voorbeeld en tenslotte oefent u zelf met deze manier van werken.

We werken tijdens het trainen met hand-outs, protocollen en filmpjes. We nodigen u uit om met eigen voorbeelden te komen. Dat maakt de training nog tastbaarder.

Wilt u ook weten hoe u met specifiek taalgebruik uw gesprekspartner positief kan beïnvloeden? Wilt u een professionelere of efficiëntere aanpak van je afspraken en telefoongesprekken? Dan is deze training voor jou!

Coverfoto's Patiëntgericht communiceren aan de telefoon

Inloggen
Word lid